یادگیری

آموزش مطالب علمی

یادگیری

آموزش مطالب علمی

یک زبان جدید بیاموزید

مزیت های یادگیری زبان جدید

منافع شخصی

زبان می تواند به شما کمک کند علایق خود را بیابید و کشف کنید، شخصیت خود را شکل دهید و هرکسی که می خواهید باشید. سوشی خوار حرفه ای؟ دونده گاو نر؟ تو تصمیم بگیر.


مزایای رومانتیک

نیاز به دانستن این که چگونه بگویم آیا با من ازدواج خواهید کرد؟

شگفت زده خواهید شد که چه تعداد عاشق با استفاده از زبان دوم با هم ملاقات می کنند. اینجارا بخوانید


مزایای حرفه ای

فرصت های شغلی خود را تقویت کنید و شغل خود را ارتقا دهید:

آگهی‌های شغلی ایالات متحده که برای داوطلبان دوزبانه درخواست می‌کنند بین سال‌های 2010 تا 2015 بیش از دو برابر شده است. و 3.5 میلیون فرصت شغلی ارسال شده توسط سایت کار Indeed.com در سال 2020 شاهد افزایش تقاضا برای داوطلبان دو زبانه بود. دنیای تجارت جهانی شده است، به این معنی که در همه جا به دوزبانه نیاز است.


بهترین زبان ها برای یادگیری کسب وکار

سلامت روان و مزایای اجتماعی یادگیری زبان دوم

مثلا:

این به شما کمک می کند تا با دیگران ارتباط معناداری برقرار کنید - که می تواند از تنهایی، اضطراب و افسردگی جلوگیری کند.

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، به علاوه خودآگاهی شما.


راهنمای آسان برای یادگیری یک زبان جدید

آیا می خواهید چند کلمه ژاپنی را در محل سوشی در خیابان نشان دهید؟ پس چه می خواهید با مردم در یک ایزاکای محلی ژاپنی در حالی که به خاطر ما می دانید چه چیزی را ترجیح می دهید، صحبت کنید؟

گوش کنید. شما قبلا یک زبان یاد گرفته اید. بعد از تولد: اولین کاری که کردید این بود که یک زبان را یاد گرفتید. فراموش کردن آسان است. این یعنی مغز ما برای یادگیری یک زبان برنامه ریزی شده است و شما می توانید دوباره یک زبان جدید یاد بگیرید. فقط باید بدانید که چگونه.


چگونه زبان یاد بگیریم؟ باهوش خیابان باشید، نه کتاب هوشمند

هدف استفاده از زبان درک آن و صحبت با دیگران است، درست است؟ ساده به نظر می رسد. اما این احمقانه است که چگونه بسیاری از زبان آموزان در کتاب ها غرق می شوند و این را فراموش می کنند.

برای زنده ماندن (و پیشرفت) در یک کشور دیگر، باید از زبان در موقعیت های زندگی واقعی استفاده کنید. به همین دلیل است که باید با یادگیری زبان خود در خیابان هوشمند باشید (نه کتاب هوشمند).

نه، این در مورد استفاده از زبان عامیانه خیابانی «DDE!» نیست، این یادگیری زبان برای استفاده در گفتگو با افراد در موقعیت‌های مختلف است. نه اینکه چگونه یک کتاب درسی را حفظ کنیم یا در امتحان قبول شویم.

دوره های زبان ما به شما زبان واقعی را می آموزد تا با افراد واقعی صحبت کنید. زمان آن رسیده است که Street Smart را دریافت کنید، نه Book Smart را با زبان خود - و از صلاحیت زبان در دنیای واقعی خود شکوفا شوید.